بک لینک -

وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 صنعت روز صنعت روز .

صنعت روز

معنی سنکرون و آسنکرون چیست؟

سنکرون (synchronous) به معنی همزمان و آسنکرون (asynchronous) به معنی ناهمگام یا غیر همزمان است.

در موتورهای سنکرون، میدان مغناطیسی روتور با میدان مغناطیسی استاتور همگام است؛ یعنی روتور و میدان مغناطیسی استاتور با سرعت یکسانی می چرخند. در این موتورها، با اتصال منبع AC یک میدان مغناطیسی دورانی توسط سیم پیچ استاتور ایجاد شده و روتور با استفاده از یک آهنربای دائمی یا منبع DC خارجی، میدان مغناطیسی دیگری ایجاد می کند. بنابراین موتورهای سنکرون برای راه اندازی نیاز به دو منبع تغذیه دارند؛ یکی برای استاتور و دیگری برای روتور. اگر علاقمندید در مورد راه اندازی موتورهای الکتریکی بیشتر بدانید، مقاله انواع روش های راه اندازی الکتروموتور را مطالعه فرمایید.

از طرفی موتورهای آسنکرون یا القایی، به گونه ای طراحی شده اند که سرعت چرخش روتور با سرعت تغییر میدان مغناطیسی استاتور همگام نیست. در این موتورها روتور سرعت کمتری نسبت به میدان استاتور داشته و میدان مغناطیسی روتور به وسیله جریان القایی ایجاد شده توسط استاتور تأمین می شود.

تفاوت موتور سنکرون و آسنکرون
در جدول زیر تفاوت موتور سنکرون و آسنکرون مشخص شده است. 

پارامتر مقایسه
موتور سنکرون
موتور آسنکرون
تعریف
نوعی موتور AC که با سرعت سنکرون (سرعت میدان دوار استاتور) کار می کند.
نوعی موتور AC که با سرعتی کمتر از سنکرون کار می کند.
نحوه کار
مکانیزم کارکرد موتور سنکرون بر اساس در هم تنیدگی میدان های مغناطیسی استاتور و روتور است.
موتور آسنکرون بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی بین میدان مغناطیسی استاتور و مدار روتور کار می کند.
سرعت روتور
 (سرعت سنکرون)NS= 120/fP
که در این فرمول f فرکانس منبع تغذیه و P تعداد قطب های استاتور است.
(سرعت روتور) NR= NS(1-s)
در این فرمول s لغزش و NRعوامل مؤثر در سرعت
سرعت موتور سنکرون به فرکانس منبع تغذیه و تعداد قطب های استاتور بستگی دارد.
سرعت موتور آسنکرون به بار مکانیکی، مقاومت مدار روتور و لغزش در موتور بستگی دارد. سرعت موتور آسنکرون همیشه کمتر از سنکرون است.
لغزش
موتورهای سنکرون، لغزش ندارند؛ یعنی سرعت استاتور و روتور تفاوتی با هم ندارند.
در موتور آسنکرون همواره لغزش وجود داشته و عددی بین صفر و یک است.
تأثیر بار بر سرعت
سرعت موتور سنکرون با افزایش یا کاهش بار تغییر نمی کند.
سرعت موتور آسنکرون با افزایش یا کاهش بار تغییر می کند.
راه اندازی
موتورهای سنکرون خود راه انداز نیستند و نیاز به یک ابزار خارجی برای شروع دارند.
راه اندازی موتورهای القایی سه فاز و تکفاز به راحتی انجام می شود و کافی است به منبع تغذیه متصل شوند.
منبع تغذیه روتور
روتور موتور سنکرون برای تولید میدان مغناطیسی باید از یک منبع تغذیه اضافه استفاده کند.
در موتورهای القایی، اگر روتور از نوع قفس سنجابی باشد نیازی به منبع تغذیه نیست ولی روتور سیم پیچی شده نیاز به ورودی اضافه منبع تغذیه دارد.
نوع منبع تغذیه روتور
روتور موتورهای سنکرون، منبع DC دارند.
در موتورهای آسنکرون با روتور سیم پیچی شده، منبع AC به مدار روتور تغذیه می شود.
نیاز به اسلیپ رینگ یا براش
موتور سنکرون برای تأمین جریان مستقیم مدار روتور، به اسلیپ رینگ و براش نیاز دارد.
موتور آسنکرون با روتور قفس سنجابی نیازی به اسلیپ رینگ ندارد؛ اما برای روتورهای سیم پیچی شده از اسلیپ رینگ استفاده می کنند.
کنترل سرعت
سرعت موتور سنکرون با تغییر فرکانس منبع تغذیه به وسیله اینورتر VFD کنترل می شود.
سرعت موتور آسنکرون را با استفاده از درایو VFD یا تغییر مقاومت روتور می توان کنترل نمود.
تأثیر ولتاژ منبع تغذیه بر سرعت و گشتاور
ولتاژ منبع تغذیه بر روی سرعت و گشتاور موتور سنکرون تأثیری ندارد.
با تغییر ولتاژ منبع تغذیه می توان گشتاور و سرعت موتور القایی را تغییر داد.
هزینه
موتورهای سنکرون قیمت بالاتری دارند.
این موتورها، نسبت به موتور سنکرون قیمت کمتری دارند.
راندمان
موتور سنکرون بازده بالاتری دارد.
راندمان موتورهای القایی، کمتر از موتور سنکرون بوده و معمولاً در بازه 80 تا 90 درصد هستند.
سرعت عملیاتی
موتورهای سنکرون برای کاربردهایی با سرعت کم و ثابت (زیر 300 دور در دقیقه) مناسب هستند.
موتورهای آسنکرون برای سرعت های بالا (بیش از 600 دور در دقیقه) مناسب هستند.
ضریب توان (غیر مجاز می باشد)
ضریب توان موتورهای سنکرون با توجه به میزان تحریک روتور، بین 0.8 تا 1 است.
موتورهای آسنکرون همیشه با ضریب توان تأخیری کار می کنند.
کاربرد
سرعت ثابت مانند پخش CD و ساعت
دقت بالا مانند رادار
جبران توان راکتیو، برای اصلاح ضریب توان
انتقال بار مکانیکی
کاربردهای صنعتی و خانگی مختلف
موتورهای سنکرون و آسنکرون از لحاظ ظاهری و اجزای تشکیل دهنده بسیار به یکدیگر شباهت دارند؛ اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجزای تشکیل دهنده این موتورها هستید، مقاله اجزای الکتروموتور چیست را مطالعه فرمایید.

منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1/246/%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D9%86%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86-%D9%88-%D8%B3%D9%86%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۰:۲۹ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

کیوما QMA

شرکت کیوما QMA دارای محصولات متفاوت در رنج ها توانی مختلف در زمینه اینورتر و AC درایو است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

Q900
P9000
A1000
A6000
D2000
A2000
A100
A900
A720
Q5000
Q7000
Q9000
در ادامه به اختصار چند مدل از پر کاربرد ترین و مهم ترین مدل های QMA (کیوما) را معرفی می کنیم.

کاربرد های کنترل دور کیوما QMA
این محصولات انواع مشخصات بین 0.4 کیلووات و 315 کیلووات را پوشش می دهند و با موفقیت در بسیاری از زمینه ها مانند آسانسور، بالابر، متالورژی، پلاستیک، ماشین آلات، نساجی، رنگرزی، کاغذ سازی، بسته بندی، چاپ و تصفیه آب مورد استفاده قرار گرفته اند. با تجهیزات تولید عالی، کارکنان با کیفیت بالا و سیستم مدیریت مدرن شرکت ، که منجر به توسعه سریع QMA در این ده ساله شد. علاوه بر این ، با معرفی اجزای ژاپن و اروپا ، که عملکرد پایدار محصولات را تضمین می کند. این محصولات گواهینامه های ISO9001: 2000 و CE را با موفقیت گذرانده اند. در حال حاضر ، این شرکت نه تنها چندین سازمان خدمات بازاریابی و نمایندگان توزیع ایجاد کرده است ، بلکه برخی محصولات به کشورها و مناطق جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی و آفریقا فروخته می شود. QMA توسط طیف گسترده ای از مشتریان با کیفیت برجسته و خدمات صادقانه به خوبی شناخته شده است.

منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1178/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-qma

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۳:۵۹ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین

مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین
یکی از مهم ترین کاربردهای این مدل گیربکس این است که دارای مشخصات فنی بسیار زیادی می باشد که این مشخصات فنی بسیار خوب باعث ترغیب افراد و مشتریان برای خرید آن ها شده است. از مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان که بسیار خوب می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل این گیربکس MVF/FC نرمال است.
اندازه و سایر آن شصت و دو می باشد.
این گیربکس صنعتی از نوع حلزونی می باشد.
جنس دنده آن برنج و جنس پوسته اش از آلومینیوم می باشد.
علاوه بر مشخصات فنی بالا، این نوع گیربکس مشخصات دیگری هم دارد که افراد باید هنگام خرید آن ها را اولویت خود قرار دهند. علاوه بر این می توان گفت، این نوع گیربکس حلزونی همیشه روغن کاری شده است؛ یعنی افراد قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید ابتدا این نوع گیربکس را روغن کاری کنند تا فعالیت هایشان به خوبی انجام شود.

افراد می توانند از طریق دریافت کاتالوگ گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان، با دیگر مشخصات فنی این نوع گیربکس آشنا شوند؛ چرا که در کاتالوگ آن ها تمام ویژگی، مشخصات فنی و عمومی، سایز و اندازه، دور موتور و ... این مدل گیربکس ها نوشته شده است. گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان دارای قطعات و مشخصات بسیار خوب و عالی می باشد که باعث شده است افراد به دلیل کیفیت و مرغوبیت این قطعات، جذب این نوع گیربکس ها شوند و آن ها را خریداری کنند. علاوه بر تمام خوبی هایی که این نوع گیربکس دارد، دارای یک عیب بزرگ می باشد که آن راندمان پایین و کم آن می باشد. اما در هر صورت افراد این گیربکس را به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد و انجام فعالیت ها با آن به آسانی، آن را خریداری می کنند.

https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1251/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-shakerin/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-mvf-fc-%D9%81%D9%84%D9%86%DA%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%86

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۰۷ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین

مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین
یکی از مهم ترین کاربردهای این مدل گیربکس این است که دارای مشخصات فنی بسیار زیادی می باشد که این مشخصات فنی بسیار خوب باعث ترغیب افراد و مشتریان برای خرید آن ها شده است. از مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان که بسیار خوب می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل این گیربکس MVF/FC نرمال است.
اندازه و سایر آن شصت و دو می باشد.
این گیربکس صنعتی از نوع حلزونی می باشد.
جنس دنده آن برنج و جنس پوسته اش از آلومینیوم می باشد.
علاوه بر مشخصات فنی بالا، این نوع گیربکس مشخصات دیگری هم دارد که افراد باید هنگام خرید آن ها را اولویت خود قرار دهند. علاوه بر این می توان گفت، این نوع گیربکس حلزونی همیشه روغن کاری شده است؛ یعنی افراد قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید ابتدا این نوع گیربکس را روغن کاری کنند تا فعالیت هایشان به خوبی انجام شود.

افراد می توانند از طریق دریافت کاتالوگ گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان، با دیگر مشخصات فنی این نوع گیربکس آشنا شوند؛ چرا که در کاتالوگ آن ها تمام ویژگی، مشخصات فنی و عمومی، سایز و اندازه، دور موتور و ... این مدل گیربکس ها نوشته شده است. گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان دارای قطعات و مشخصات بسیار خوب و عالی می باشد که باعث شده است افراد به دلیل کیفیت و مرغوبیت این قطعات، جذب این نوع گیربکس ها شوند و آن ها را خریداری کنند. علاوه بر تمام خوبی هایی که این نوع گیربکس دارد، دارای یک عیب بزرگ می باشد که آن راندمان پایین و کم آن می باشد. اما در هر صورت افراد این گیربکس را به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد و انجام فعالیت ها با آن به آسانی، آن را خریداری می کنند.

https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/1251/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-shakerin/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-mvf-fc-%D9%81%D9%84%D9%86%DA%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%86

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۰۱ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

بارهای وارد شده به بلبرینگ

یکی از فاکتور های مهم هنگام انتخاب یک بلبرینگ، بارهای وارد شده به بلبرینگ است. انتخاب مناسب بلبرینگ باید بر اساس کاربرد باشد و هر بلبرینگ می تواند بار خاصی را تحمل کند و اگر به نادرستی انتخاب شود، باعث کاهش طول عمر بلبرینگ می شود. همانطور که بالاتر به آن اشاره به طور کلی بارهای وارد شده به بلبرینگ به سه دسته بارهای شعاعی، بارهای محوری و بارهای ترکیبی تقسیم می شوند.

بار های شعاعی: بار های شعاعی به صورت عمود بر بلبرینگ و محور شفت وارد می شود. بار های شعاعی در کاربردهای چرخشی مانند چرخ ماشین، محور ماشین، الکتروموتور ها و گیربکس های معمولی وارد می شوند. در بلبرینگ هایی که تحت بار شعاعی قرار دارند، بار از رینگ داخلی، از طریق عناصر غلتان به رینگ خارجی منتقل می‌شود. بسته به طراحی بلبرینگ و اندازه بار، نیرو بر روی چندین عنصر غلتان به طور همزمان توزیع می شود.

بار های محوری: همانطور که از نام آن ها پیدا است، بار های محوری موازی بر محور شفت وارد می شود. بارهای محوری در چندین بخش مانند محورهای خودرو، موتورهای جت، توربین‌های بادی و سیستم‌های نقاله صنعتی رایج هستند. آنها همچنین در پمپ ها و کمپرسورها و سیستم های اسکرو درایو به دلیل نیروهای اعمال شده توسط سیال، گاز یا حرکت مکانیکی وارد می شوند. بار های محوری از طریق رینگ های بلبرینگ و عناصر غلتان منتقل می شود. در بلبرینگ ها، بار از طریق توپ ‌هایی که موازی محور چرخش هستند، از یک رینگ به رینگ دیگر منتقل می‌شود و ظرفیت بار محوری بالایی را ممکن می‌سازد. 

بار های ترکیبی: منظور از بارهای ترکیبی همانطور که از نام آن ها پیدا است، ترکیبی از بارهای محوری و شعاعی به صورت همزمان است. بهترین بلبرینگ ها برای تحمل این بارها، بلبرینگ های تماس زاویه ای می باشد.

منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/228/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۶:۵۷ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

تسمه و پولی

قیمت تسمه و پولی
قیمت تسمه و پولی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد. برخی از عواملی که بر قیمت این محصولات تأثیر می‌گذارند، عبارت‌اند از:

نوع تسمه و فولی: نوع و مشخصات تسمه و پولی تعیین‌کننده قیمت هستند. تسمه‌ها ممکن است از جنس‌ها و طرح‌های مختلفی باشند، مانند تسمه‌های V، تسمه‌های تایمینگ، تسمه‌های زنجیری و غیره. همچنین، پولی‌ها نیز ممکن است از انواع مختلفی مثل پولی‌های راننده یا پولی‌های ستیغ گیر باشند.
اندازه و ابعاد: ابعاد تسمه و پولی، مقدار مواد مصرفی و تولیدی برای تولید آنها را تعیین می‌کند. تسمه‌ها با طول و عرض مختلفی و پولی‌ها با قطرهای مختلف در بازار موجود هستند.
جنس: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تسمه و فولی جنس پولی و جنس تسمه است. پولی ها معمولا از جنس فلزلتی مختلف مانند روی و فولاد هستند. همچنین تسمه ها میتوانند از جنس لاستیک و انواع پلاستیک باشند.
برند سازنده: برخی برندهای سازنده بسیار تسمه فولی های قدرتمند و با کیفیت طراحی و تولید میکنند و به نسبت گران تر هستند.
برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز انواع تسمه و پولی می‌توانید با کارشناسان کالاصنعتی در تماس باشید.

خرید تسمه و پولی
هنگام خرید تسمه و فولی باید مواردی را مدنظر داشته باشید تا هنگام خرید دچار اشتباه نشوید. این اطلاعات لازم است تا به فروشنده بدهید تا بتواند فولی مناسب را به شما ارائه دهد. این عوامل عبارت اند از:

نوع سیستم انتقال قدرت: در اولین قدم باید در نظر بگیرید تسمه و فولی برای چه کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد تا متناسب با کاربرد، خرید تسمه و پولی انجام شود.
قدرت و گشتاور مورد نیاز: میزان قدرت و گشتاوری که قرار است از طریق تسمه و فولی منتقل شود اهمیت بالایی در خرید تسمه و فولی دارد. 
نوع تسمه: برای هر نوع تسمه ای، پولی خاصی استفاده می شود و هنگام خرید فولی باید نوع تسمه مشخص باشد.
تعداد تسمه: فولی ها از 1 شیار شروع میشود و تعداد شیار ها بستگی به کاربرد شما دارد. تعداد شیارها و تسمه های یک فولی بستگی به کاربرد شما دارد. هرچه کاربرد شما سنگین تر باشد، تعداد تسمه های فولی نیز افزایش پیدا می کند.
قطر فولی: پولی دارای اندازه های استانداردی می باشد و طبق استاندارد ها، قطر خارجی متفاوتی دارند. قطر خارجی پولی باتوجه به کاربرد شما تعیین می شود.
اندازه تسمه: طول تسمه باید به گونه ای باشد که به راحتی روی فولی ها قرار گیرد و هیچ گونه کشیدگی یا اصطکاکی وجود نداشته باشد.
شما می توانید با در اختیار قرار دادن این اطلاعات به کارشناسان فروش کالا صنعتی، فولی خود را خریداری کنید. همچنین ما در کالا صنعتی سفارش ساخت انواع فولی های خاص را میپذیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش کالا صنعتی در ارتباط باشید.

منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/717/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%84%DB%8C/%D8%AA%D8%B3%D9%85%D9%87-%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%84%DB%8C

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۱:۵۵ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

پمپ کفکش Leo - لیو | QDX

مدل های پمپ کفکش لئو Leo سری QDX
پمپ کفکش Leo لئو 1 اینچ 12 متری مدل QDX1.5-12-0.25LA
پمپ کفکش Leo لئو 1 اینچ 16 متری مدل QDX1.5-15-0.37LA
پپمپ کفکش Leo لئو 1 تک فاز فلوتردار مدل QDX40-5.5-1.1A
پپمپ کفکش Leo لئو 1 اینچ 19.2 متری مدل QDX3-18-0.55A
پمپ کفکش Leo لئو 1 اینچ 32 متری مدل QDX1.5-32-0.75LA
پمپ کفکش Leo لئو 1.5 اینچ 19.5 متری مدل QDX6-18-0.75A
پمپ کفکش Leo لئو 1.5 اینچ 15.3 متری مدل QDX10-10-0.55A
پمپ کفکش Leo لئو 2 اینچ 25.8 متری مدل QDX10-18-1.1A
پمپ کفکش Leo لئو 2 اینچ 11 متری مدل QDX15-10-0.75A
پمپ کفکش Leo لئو 2.5 اینچ 15 متری مدل QDX15-14-1.1A
نمودارهای مشخصه هد برحسب دبی، جدول هد برای دبی های مختلف و همچنین جدول ابعاد مدل های پمپ کفکش لئو سری QDX در ادامه آورده شده است.

 پمپ کفکش لئو از جمله محصولات کاربردی ساخت شرکت لئو کشور چین می باشد و از نوع مستغرق در آب می باشد. پمپ کفکش لئو در دو مدل با بدنه چدنی و بدنه آلومینیومی ساخته می شوند. پمپ سری QDX برای سیالات با محدوده PH بین 6.5 الی 8 مناسب می باشند و در واقع قابلیت پمپاژ مایعات مشابه آب را دارد. پمپ کفکش لئو سری QDX جهت انتقال و جابجایی آب چاه ها، تامین آب استخرها و در سطوح عمومی و پمپاژ آب از مخزن در ساختمان های مسکونی بکار می روند. کالا صنعتی نمایندگی پمپ های لئو در ایران می باشد و انواع پمپ های لئو خانگی و صنعتی را به هم وطنان عزیز ارائه می دهد

منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/203/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%BE%D9%85%D9%BE/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%84%D8%A6%D9%88-leo/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81%DA%A9%D8%B4-%D9%88-%D9%84%D8%AC%D9%86-%DA%A9%D8%B4-%D9%84%DB%8C%D9%88-leo/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81%DA%A9%D8%B4-leo-%D9%84%DB%8C%D9%88-qdx

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۶:۴۲ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

گیربکس آسیا

انواع محصولات تولیدی گیربکس آسیا
گیربکس هلیکال شافت مستقیم سری MAS
در این نوع گیربکس هلیکال، ورودی و خروجی گیربکس در یک راستا و هم جهت (Coaxial) بوده و در سایزهای مختلف به صورت پایه دار و فلنج دار تولید می گردد.
این مجموعه گیربکس های سری MAS را می تواند تا سه مرحله کاهش دور با نسبت های تبدیل حدود 300، در قالب یک گیربکس با راندمان حدود 94% ارائه دهد.

گیربکس هلیکال شافت موازی سری RAP
این تیپ گیربکس در دو نوع آویز (Shaft mounted) و پایه دار (Base mounted) تولید می شود و توانایی انتقال توان تا 800 کیلووات را دارد.
از این تیپ گیربکس در صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین صنایع سنگین مثل فولاد و سیمان استفاده می شود.

گیربکس مخروطی مارپیج (bevel-helical) سری RAO
گیربکس هلیکال متعامد که تحت سری RAO تولید می شود، از ترکیب دنده های اسپیرال بول و هلیکال ساخته شده و در صنایع سنگین مانند فولاد و سیمان کاربرد فراوانی دارد.
چرخ دنده های پینیون و کرانویل در این تیپ گیربکس با کیفیت پروفیل سنگ خورده عموما وارداتی است.

 منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/2721/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۸:۴۲ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

گیربکس SN

آیا از گیربکس SN سهند میتوان به عنوان یک گیربکس افزاینده استفاده کرد؟
گیربکس SN سهند به عنوان گیربکس افزاینده استفاده نمی شود. این کار غیر اصولی بوده و ممکن است به تجهیزات شما ضربه بزند. برای استفاده از گیربکس افزاینده ، گیربکس پشت تراکتوری سهند به عنوان یک گیربکس افزاینده برای تراکتور پیشنهاد می شود. و در مواردی از گیربکس خورشیدی به عنوان گیربکس افزاینده استفاده می شود. باید توجه داشت که برای انتخاب گیربکس خورشیدی و استفاده از آن به عنوان گیربکس افزاینده به گشتاور ورودی و خروجی و همچنین دور نهایی خروجی از گیربکس صنعتی توجه داشت. 

گیربکس SN سهند چند سایز دارد؟
گیربکس SN سهند اصفهان در چهار سری تولید می شود. البته برای موارد خاص می توان گیربکس SN سهند را به صورت سفارشی تولید کرد.

انواع گیربکس SN سهند در زیر آمده است:

گیربکس SN سهند سری SN1
گیربکس SN سهند سری SN2
گیربکس SN سهند سری SN3
گیربکس SN سهند سری SN4
نوع دنده در گیربکس SN سهند و جنس دنده ها چیست؟
جنس دنده در گیربکس SN سهند می تواند دنده فولادی و دنده چدنی باشد. نوع ساخت دنده در گیربکس SN سهند اصفهان به صورت دنده هلیکال است. دنده هلیکال در گیربکس SN سهند باعث خواهد شد که صدای کمتری از گیربکس صنعتی به گوش برسد. برای دریافت مشخصات بیشتر در خصوص گیربکس SN سهند با کارشناسان فروش در تماس باشید.

محصولات پیشنهادی: قیمت گیربکس ایرانی
آیا گیربکس SN سهند با دنده هلیکال تولید می شود؟
گیربکس SN سهند با دنده هلیکال تولید می شود. فرآینده تولید گیربکس SN با دنده هلیکال بین 10 تا 15 روز کاری خواهد بود.

آیا نسبت در بین انواع گیربکس SN سهند متفاوت است؟
نسبت تبدیل در بین انواع گیربکس SN سهند از SN1 تا SN4 یکسان است.

منبع: https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/175/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B3%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-sahand/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-sn-%D8%B3%D9%87%D9%86%D8%AF

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۳:۵۷ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)

خرید گیربکس رستمی

نکات مهم در خرید گیربکس رستمی
گیربکس رستمی از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. کیفیت گیربکس های تولیدی برند رستمی بالا است به طوری که می توان این گیربکس ها را با مدل های مشابه خارجی مقایسه کرد. در هنگام خرید گیربکس رستمی بهتر است مدل، تیپ و سری گیربکس مورد نظر خود را در نظر داشته باشید. گیربکس رستمی دارای مدل های متنوعی هستند که براساس پارامترهای مختلفی دسته بندی شده اند. کاتالوگ های آموزشی زیادی در سایت کالاصنعتی وجود دارد که کمک می کند تا گیربکس مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین متخصصین سایت کالاصنعتی می توانند مشاوره های تخصصی در زمینه انتخاب گیربکس مناسب را ارائه دهند. توان و گشتاور مورد نیاز از جمله اصلی ترین پارامترهای مورد نظر برای انتخاب گیربکس است.

شرکت گیربکس سازی رستمی یکی از شرکت های موفق در ساخت انواع گیربکس صنعتی به شمار می رود. خدمات پس از فروش ارزنده از جمله مزایای این برند با ارزش است. در سایت کالا صنعتی لیست قیمت به روز و کاتالوگ گیربکس رستمی را میتوانید دانلود کرده و از طریق کارشناسان فروش بهترین راهنمایی را دریافت نمایید. یکی از برندهای معتبر تولید کننده گیربکس در ایران، گیربکس رستمی است. گیربکس رستمی با استفاده از تکنولوژی روز توانسته است گیربکس های را طراحی و تولید کند که توانایی رقابت با گیربکس های معتبر اروپایی را داشته باشد. گیربکس رستمی یک واحد تولیدی ایرانی است که توانسته است امروزه مدل های مختلف گیربکس را تولید کند. گیربکس حلزونی رستمی یکی از محصولات پر طرفدار و پر کاربرد در بازار ایران است. سایت کالاصنعتی به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی فروش گیربکس رستمی، انواع مدل های گیربکس را به همراه مشاوره فنی ارائه می دهد.

منبع: 

https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/766/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85%DB%8C


مشخصات فنی گیربکس رستمی
گیربکس رستمی در مدل های مختلف ارائه می شود. گیربکس رستمی باید متناسب با گشتاور و سرعت خروجی مورد نظر انتخاب شود. در تمامی گیربکس ها تعداد چرخ دنده وجود دارد که به شفت ورودی متصل هستند. شفت ورودی گشتاور و نیروی ورودی به گیربکس را دریافت کرده و متناسب با ساختار گیربکس موجب تغییر گشتاور یا سرعت می شود. تغییرات اساسی در مشخصه های نیرو در هنگام چرخش چرخ دنده ها ایجاد می شود.

این چرخ دنده ها به شفت خروجی متصل هستند که متناسب با نیاز کاربری گشتاور و سرعت مورد نظر ارائه می شود. گیربکس VF رستمی یکی از مدل های پر کاربرد و قابل اعتماد این برند است که در بازار ایران ارائه می شود. یکی از مدل های گیربکس رستمی، گیربکس حلزونی است. گیربکس های حلزونی برند رستمی در چند مدل MVF, VF, VF.FC, MVF.FC ارائه می شود. همچنین این مدل ها دارای تیپ های مختلفی از جمله تیپ 62، 86، 110، 130، 150، 185 و 210 است. ضریب تبدیل این گیربکس ها می تواند بین 7 تا 100 متغیر باشد. به عبارتی گیربکس رستمی توانایی تبدیل7 تا 100 برابری هر یک از پارامترهای ورودی را دارد که در قسمت خروجی ارائه می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۱:۲۳ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)