صنعت روز صنعت روز .

صنعت روز

لوب پمپ

در صنایع تولید مواد شوینده پمپ استیل و لوب پمپ بیشترین کاربرد را دارد. اگر به دنبال یک پمپ استیل برای پمپاژ مواد شوینده هستید، با ما همراه باشید. در مقاله زیر مزیت پمپ های لوب و دنده ای به طور کامل شرح داده شده است. کالا صنعتی به عنوان نمایندگی لوب پمپ بهترین خدمات مشاوره ای و فروش را به شما ارائه خواهد داد. بسیاری از مردم تفاوت بین صابون ها و پاک کننده ها را نمی دانند. اگرچه هر دو این دو ماده از گروه سورفاکتانت ها هستند اما این دو ماده دارای تفاوت های آشکاری می باشند.

صابون های از موادی تشکیل شده اند که در طبیعت موجود می باشند. پاک کننده ساخته دست انسان می باشند و معمولا مواد آن در طبیعت یافت نمی شود. مواد پاک کننده در طول جنگ جهانی دوم ساخته شد زیرا در این برهه زمانی مقدار صابون به شدت کاهش پیدا کرده بود. از اینجا بود که مواد شوینده مایع مورد توجه قرار گرفت و لوب پمپ برای پمپاژ این سیالات معرفی شد. در زمینه سازگاری با محیط زیست اکثر متخصصان بر این عقیده هستند که صابون ها مواد بهتری نسبت به پاک کننده ها می باشند. پاک کننده ها مواد بسیار سمی و مضری برای ماهی ها می باشند. یکی از معایب صابون ها نیز ایجاد یک فیلم سیال غیر قابل حل می باشد که موجب از بین رفتن مواد معدنی آب می شود. بسیاری از پاک کننده ها برای شستشو لباس ها استفاده می شود زیرا این مواد قابلیت حلالیت بهتری در آب دارد و همچنین موجب کاهش کیفیت آب خروجی نمی شود.

راهنمای عمومی
در این قسمت در مورد لوب پمپ برای پمپاژ مایع ظرفشویی و بازه عملکردی آن ها صحبت می شود. همچنین در مورد انتخاب گزینه های مناسب برای استفاده با صابون یا مواد پاک کننده صحبت می شود. با توجه به دامنه گسترده صابون ها و مواد پاک کننده، تعداد زیادی پمپ در لول های مختلف وجود دارد که قابلیت کار با این مواد را دارند. فرآیند تولید شامل نمونه سازی، تهیه مواد اولیه، بازیافت، محصول نهایی و سرویس های پشتیبانی می شود. زمینه های کاربردی استفاده از پمپ های مایع پاک کننده عبارتند از مخلوط کننده ها، خشک کننده ها، ترکیب کننده ها، بازیافت کننده ها، جدا کننده ها و جا به جا کننده ها می باشند. در جدول زیر نوع ماده پاک کننده و مدل لوب پمپ برای استفاده ارائه شده است. برای دریافت مشخصات فنی و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

لوب پمپ

محصولات پیشنهادی: قیمت پمپ روغن داغ
فرآیند پاک کنندگی
قبل از شناخت لوب پمپ باید با مشخصات مواد شوینده آشنا شویم. ساختار صابون ها و پاک کننده طوری است که زمانی که در آب حل می شوند می توانند کثیفی و آلودگی را از سطح پوست انسان، لباس ها و سایر جامدات بردارند. فرآیند به نظر ساده برداشتن کثیفی از روی سطوح در واقعیت پیچیده می باشد. مراحل برداشت کثیفیی از روی سطوح شامل موارد زیر است:

در ابتدا باید محیط مد نظر خود را به وسیله آب خیس کنید. نفوذ آب به تمام تار و پود اجسام بسیار مهم و ضروری می باشد. پاک کننده ها موجب گسترش بیتشر رطوبت در سطوح جامد با افزایش تنش سطحی می شوند. وابستگی مولکول های پاک کننده نسبت به مولکول های موادی مورد نظر برتری دارد و موجب کاهش سطح آلودگی در مواد جامد می شود. البته با توجه به اینکه حلال در مواد شوینده آب است، باید توجه داشت که لوب پمپ مورد استفاده حتماً استیل و ترجیهاً استیل 316 باشد تا تغییری در خواص سیال ایجاد نکند. جذب یک لایه از صابون یا پاک کننده در سطح بین آب و سطح جامد که موحب پاکسازی سطوح جامد می شود. با توجه به باردار بودن سطوح پاک کننده، سطح ماده جامد نیز به صورت قطبی در آمده و به این ترتیب جذب مواد پاک کننده صورت می گیرد.

مواد جامد در آب پخش می شوند. در این مرحله با کمک تحریک مکانیکی و ایجاد دمای بالا تسهیل می شود. در موارد مربوط به صابون توالت، بر اثر حرکت های دست ها خاک در درون کف صابون پخش می شود. یکی از مراحل پاکسازی سطح، جلوگیری از بازگشت خاک به سطح می باشد. صابون ها و مواد پاک کننده آلودگی را در یک پوشش محافظت شده قرار می دهند و به این ترتیب مواد آلوده از سطح جامد جدا شده و دیگر با پوست در اتباط نیستند. در برخی مواد از یکسری مواد روغنی و گریس برای جداسازی سطح آلودگی از سطح جامد استفاده می شود تا احتمال بازگشت آلودگی به سطح به صفر برسد. در واقع مراحل پاکسازی شامل جداسازی آلودگی ها و قرار دادن آن ها در یک فیلم سیال نازک می باشد که با شستشو با آب از سطح جدا می شود.

ذرات روغن به صورت قطره هایی از سطح جدا شده و در مواد پاک کننده حل می شوند. لکه های پروتیینی مانند تخم مرغ، شیر و خون به سختی با استفاده از مواد پاک کننده عادی جدا می شوند. این مدل از پروتیین ها قابلیت حلایت در آب را ندارند. این مواد در برابر ورودی مواد پاک کننده به سطح شان مقاومت می کنند. با استفاده از آنزیم های پروتئولیتیک به همراه مواد پاک کننده می توان پروتیین ها را در آب حل کرد. به این طریق می توان به سطح این مدل از پروتیین ها نفوذ کرده و آن ها را از سطوح مشخص جدا کنیم. این مدل از آنزیم ها ممکن است برای افراد دارای آلرژی خطرناک باشد. در زمانی که قطرات و ذرات روغن به صورت پایا و شرایط متناسب در مواد پاک کننده حل نشود، این قطرات دوباره به یکدیگر متصل شده و به صورت ذرات بزرگتری در سطوح تمیز شده قرار می گیرند.

در شستشو لباس ها و پارچه ها، ذرات ریز آلودگی با راحتی بیشتری در شکاف های کوچک قرار می گیرند و نسبت به ذرات بزرگتر راحت تر روی سطوح باقی می مانند. در شستشو پارچه ها و لباس ها، استفاده از روش پخش مواد پاک کننده بسیار اهمیت دارد. در این روش آلودگی با راحتی بیشتری از سطح پارچه جدا می شود. دانستن این موارد برای انتخاب لوب پمپ به شما کمک شایانی خواهد کرد. برای عملکرد مناسب پاک کننده ها این مواد باید دارای ساختارهای شیمیایی خاصی باشند. مولکول های آن ها باید دارای ماده هیدروفوبید که شامل اسید چرب یا گروه های کربنی زنجیره طولانی باشند. گروه های کربی زنجیره طولانی شامل الکل های چرب یا الکیل بنزن می باشند. مولکول ها همچنین باید دارای گروه هیدروفیلیک مانند COONa یا گروه های سولفو مانند OSO3Na یا SO3Na یا اتیلن اکسید با زنجیره بلند باشند.

ماده هیدروفیلیک موجب حلالیت مولکول در آب می شوند. در مجموع گروه هیدروفوبیک به پارچه و ماده جامد متصل شده و گروه هیدروفیلیک به آب متصل می شود. به همین دلیل است که لوب پمپ استیل پیشنهاد می شود. اولین ماده پاک کننده صابون بود. به طور کلی می توان گفت هر ماده شیمیایی که با آب مخلوط شده و اسید های چرب را از سطح جدا کند، به عنوان یکی از مدل های صابون شناخته می شوند. اگرچه صابون ها بیشتر متمرکز بر روی موادی هستند که قابلیت حلالیت در آب را داشته که موجب اثر متقابل اسیدهای چرب و فلزات آلکایی می شود. در موارد خاص نمک های اسید چرب با آمونیاک یا تریتنالامین برای استفاده خاص مانند آماده سازی اصلاح صورت استفاده می شود.

محصولات پیشنهادی:فروش پمپ دنده خارجی
تولید کننده صابون
مهمترین و گسترده ترین فرآیند تولید صابون، کف سازی چربی ها و روغن ها می باشد. این روش با استفاده از گرما دادن به چربی و روغن و اثر متقابل آن ها با سیالات آلکالی، که موجب تولید صابون و آب به همراه گلیسیرین می شوند.

مواد خام و افزودنی ها
مواد اولیه و پایه ای سازنده صاببون چربی و مواد آلکالی می باشد. بسیاری دیگر از مواد مانند براق کننده ها، نرم کننده ها و خورنده ها برای کاربری های خاص به مواد پاک کنند اضافه میی شود.

مواد آلکالی
سدیم هیدروکسید به عنوان مهمترین ماده برای تولید اکثر صابون ها می باشد. صابون تولید شده در این حالت به نام صابون سخت نام دارد. صابون ها همچنین می توانند با پتاسیم هیدروکسید نیز به عنوان ماده آلکالی تولید شود. صابون های تولید شده با پتاسیم دارای خاصیت حلالیت بیشتر نسبت به صابون های سدیمی هستند. این مدل از صابون ها به نام صابون های نرم شناخته می شوند که معمولا برای شستشو دست و اصلاح صورت استفاده می شود.

دستگاه لوب پمپ

چربی و روغن ها
مواد خام چربی شامل انواع روغن های حیوانات و گیاهان می باشد. اگرچه از چربی و روغن محصولات سلولزی و کاغذی نیز در صابون ها استفاده می شود. این مدل از مواد خام می تواند به چهار دسته زیر تقسیم شود.

اولین دسته روغن های گیاهی هیدروژنه شده و روغن پالم می باشد. این مدل از صابون ها قادر به تولید کف بیشتر در آب گرم می باشند. البته در آب سرد نیز کف سازی می کنند اما با مقدار کمتر. این مدل از صابون ها نیز بسیار برای پوست دست مناسب می باشند. این مدل از چربی ها به عنوان سرگروه چربی های محصول در صابون ها می باشند که بیشترین استفاده را در صابون ها دارند.
دسته دوم چربی های سخت می باشند که کف سازی بسیار سریعی دارند و از روغن نارگیل، پالم یا باباسو تولید می شوند. این مدل از چربی های دارای حساسیت کمی به الکترولیت ها شامل نمک، هستند که موجب می شود تا از این مدل از صابون ها حلالیت بیشتری در آب دریا داشته باشند. این مدل از چربی ها دومین گروه محبوب و پر کاربرد از چربی های محلول در صابون می باشند.
روغن هایی که دارای هماهنگی نرم یا به عنوان مثال روغن زیتون، دانه سویا، بادام زمینی و روغن وال دریایی نیز از جمله روغن های مورد استفاده در دسته سوم می باشد. با توجه به اینکه این مدل از روغن ها در برابر هوا و نور واکنش نشان می دهند باید تمهیداتی ویژه در نگهداری و انتقال آن ها به در نظر گرفته شود.
گلاب یا روغن های گیاهی به همراه گلاب به عنوان یکی دیگر از چربی های مورد استفاده در صابون ها می باشند که در پودر ماشین های لباسشویی استفاده می شود. این مدل از روغن ها به خصوص در مایع های دستشویی در توالت ها کاربرد زیادی دارد.
محصولات پیشنهادی: خرید پمپ نوید سهند
براق کننده های چشمی
از جمله دیگر اجزای پودرهای شستشو براق کننده ها می باشند که به مواد خشک پاک کننده ها اضافه می شوند. این مدل از مواد نور ماورا بنفش را در محدوده نور آب رنگی تنظیم می کند که باعث بازتاب مقدار بیشتری نور از طرف پارچه های شسته شده می شود. همچنین این دامنه رنگ آبی موجب می شود رنگ های موجود بر روی پارچه به درخشندگی بیشتری دیده شوند. برای این مواد باید از لوب پمپ خاص استفاده شود.

جدا کردن
ماده EDTA یا سدیم نمک موجب ترکیب یون های خاص فلز و تشکیل مولکول های پیچیده که موجب تشکیل یون کلاکت کلسیم می شود. در آب سخت یون های کلسیم و منیزیم غیر فعال شده و آب به شکل مناسبی نرم می شود.

خورنده ها
مواد معدنی غیر محلول در آب مانند سیلیکات منیزیم، سیلیکا، خاکستر آتش فشان گچ، سنگ کوارتز، ماسه و فلداسپار به صورت پودر به صابون اضافه می شوند. لوب پمپ استیل 316 مناسب ترین پمپ برای این دسته به شمار می رود.

فرآیند تولید صابون
چندین تکنیک و روش برای تولید صابون وجود دارد که معروف ترین آن ها با استفاده از حرارت دهی می باشد. این روش ها می تواند جداگانه یا به صورت متوالی باشد.

فرآیند جوشاندن
این مدل از تولید صابون هنوز به عنوان اصلی ترین روش تولید صابون در کارخانجات کوچک و متوسط می باشد. در این روش صابون به صورت کاملا بهداشتی و بدون گلیسیرین تولید می شود. مواد اصلی صابون ها می تواند پودر، دانه یا استوانه های مختلف باشند. فرآیند تولید صابون با استفاده از جوشاندن شامل چند مرحله زیر می باشد. در تمامی این مراحل لوب پمپ ممکن است به کار آید.

مرحله اول
چربی های آب شده در یک کتری قرار داده شده و با جوش شیرین جوشانده می شود. با واکنش صابون سازی، یک جرم ضخیمی ایجاد می شود که حاصل واکنش جوش شیرین و چربی ها می باشد. ماده تولید شده شامل گلیسیرین و صابون است.

مرحله دوم
گلیسیرین به کمک آب نمک از صابون جدا می شود. محتویات داخل کتری جوشیده شده به دو قسمت سطح بالایی و پایینی تقسیم می شود. در سطح بالایی یک لایه صابون با ناخالصی قرار دارد. در سطح پایینی گلیسیرین محلول شده در نمک قرار دارد. در واقع لایه پایینی کتری جوشیده شده به عنوان ماده اضافه جدا شده و به عنوان مرحله جدا سازی گلیسیرین شناخته می شود.

مرحله سوم
دانه ها و جرم های مانده در انتهای کتری بعد از برداشتن لایه دوم به صورت چربی ها و کثیفی باقی می ماند. در این مرحله یک محلول قوی شیمیایی به انتهای کتری اضافه می شود تا تمام کثیفی، چربی و روغن مانده در انتهای کتری را بردارد.

مرحله چهارم
در این مرحله که به عنوان آخرین مرحله صابون سازی شناخته می شود، صابون با ناخالصی های موجود از کتری بیرون آمده و پس از جدا کردن ناخالصی آماده استفاده می باشد. پس از جدا سازی کثیفی ها، صابون خالص را باید طی یک یا دو مرحله با آب و نمک بشویید. جوشاندن محلول صابون سازی موجب جداسازی صابون ناخالص به دو لایه می شود که در چند مرحله قبل شده شده است. در لایه بالایی صابون خالص وجود دارد کاه شامل ترکیب 70% صابون و 30% آب می باشد. لایه پایینی شامل 15% تا 40% صابون می باشد و باقی آن کثیفی و آلودگی می باشد که با نام نیگرو نیز معروف می باشد.

محصولات پیشنهادی: قیمت پمپ آب شناور
تولید پیوسته صابون
تولید صابون با استفاده روش جوشاندن بسیار وقت گیر است و ممکن در حدود چند روز طول بکشد. برای تولید مقدار زیادی صابون، باید از کتری ها یا مخزن های جوش بسیار بزرگ استفاده شود. اکثر فرآیند های تولید صابون امروزی اسید های چرب را به چربی های طبیعی (گیاهی و جانوری) ترجیح می دهند. اسید های چرب دارای مزایای زیادی می باشند. از جمله این مزایا می توان به خالص بودن این مواد اشاره کرد. اسید های چرب با ترکیب شدن با مواد آلکالی تنها آب تولید می کنند. چربی های معمولی گلیسیرین نیز تولید می کنند که در مرحله ای از تولید، جدا می شوند. کنترل جریان تولید صابون در حالت استفاده از اسید های چرب بسیار دقیق تر و راحت تر می باشد. اسید های چرب به صورت نسبتی در فرآیند صابون سازی به وسیله پمپ یا وسیله کنترل دبی وارد می شود.

چکاپ نهایی شامل کنترل PH و رسانایی جریان به وسیله ابزار مشخص انجام می شود. در فرآیند تولید صابون به صورت پیوسته، چربی طبیعی تبدیل به اسید های چرب و گلیسیرین می شود که این واکنش با کمک آب در فشار و دمای بالا اتفاق می افتد. فرآیند جداسازی در یک محفظه عمودی 15 متری اتفاق می افتد. چربی آب شده و آب به صورت پیوسته از دو سمت این محفظه عمودی خارج می شود. اسید های چرب و گلیسیرین به صورت همزمان خارج می شوند. در مرحله بعد اسید های چرب برای خالص سازی صابون تقطیر می شوند. پس از آن این محلول با استفاده از ترکیب آلکالی خنثی شده تا صابون خالص تولید شود. تمامی مراحل صابون سازی هیدرولیسر در کمتر از چند ساعت اتفاق می افتد. این روش در مقایسه با روش جوشاندن صنعتی بسیار سریعتر و به صرفه تر است.

روش های سرد سازی و نیمه جوشاندن
در روش های سرد یا نیمه جوش، ترکیب چربی و روغن دارای درصد بالایی روغن نارگیل یا پالم می باشد که با ترکیب های آلکالی مخلوط می شود. این ترکیب در یک بشقاب رو باز مخلوط شده تا به صورت جامد ضخیم در بیاید. پس از این مرحله قالب هایی قرار داده شده تا در سایز های مورد نظر جداسازی شود. در حالت نیمه جوش، چربی در داخل کتری قرار داده شده و ترکیب آلکالی به آن اضافه می شود در حالی که ترکیب در حال گرم شدن می باشد (نه جوشیدن). مقدار جرم باقی مانده در ظرف پس از عملیات صابون سازی، در قالب هایی جداسازی شده تا شکل بگیرد. این مدل از روش های تولید صابون با توجه به راحتی و در دسترس بودن لوازم آن ها، برای کارخانجات کوچک مناسب می باشند. در زیر تصویر یک لوب پمپ نمایش داده شده است.

لوب پمپ 2

عملیات ماهیگیری
در روش عملیات ماهیگیری ترکیب داغ بیرون آمده از کتری به صورت مستقیم به سمت محصول نهایی و قالب سازی هدایت می شود. در مایع های لباسشویی، جرم مورد نظر در قالب های مشخص سرد شده و برچسب های مناسب بر روی آن ها زده می شود. اگر دانه های صابون شفاف بوده یا دارای ضخامت کم باشند، قالب های نهایی را باید برای آن ها در نظر گرفت که ضخامت بیشتری داشته باشند. برای مایع های دستشویی توالت صابون با انواع عطر، رنگ و چربی های خاص مخلوط می شود تا دارای کیفیت بالاتری باشد. صابون های خشک معمولا به وسیله ابزار خاص له شده تا به صورت یکسان و یکنواخت در بیاید. صابون های پزشکی تقریبا دارای ترکیبی مشابه صابون های مایع دستشویی می باشند. این صابون ها دارای مواد اضافی مانند کلرینات فنول و زیلنول می باشند که به رایحه مناسب و خاصیت ضد عفونی صابون کمک می کنند.

مواد پاک کننده
مواد پاک کننده یک ترکیب شیمیایی هستند که مسئول پاکسازی محیط می باشند. معمولا افراد عادی صابون ها و مواد پاک کننده را یک چیز در نظر می گیرند. در صورتی که در نظر شیمی دان ها صابون ها و مواد پاک کننده ها تفاوت زیادی دارند. صابون ها از نمک اسید های کربوکسیلیک استفاده کرده و در مواد پاک کننده این مواد سولفات یا نمک های سولفات می باشند. به استیل بودن لوب پمپ دقت نمایید. مواد اولیه پاک کننده ها در هر دو حالت مایع و پودر یکسان می باشد. پاک کننده ها با کاهش تنش روی سطح میزان خیس شوندگی و رطوبت سطح را افزایش می دهد.

برای عملکرد بهتر به عنوان پاک کننده ها این مواد باید شامل ساختارهای شیمیایی خاصی باشند. مولکول های این مواد باید شامل قسمت هیدروفوبیک مانند اسید های چرب، الکل های چرب یا آلکیل بنزن باشند. این مولکول ها همچنین باید دارای قسمت هیدروفیلیک مانند الکل های چرب سولفاتی یا سولفات آلکیل بنزن یا اتیلن اکسید زنجیره بلند باشند. قسمت هیدروفولیک باعث حلالیت بهتر مولکول در آب می شود. به طور کلی قسمت هیدروفوبیک خود را به سطح جامد متصل کرده در حالی که مولکول های هیدروفیلیک خود را به آب متصل می کنند. سورفاکتنت ها با توجه به حالت الکتریکی (یونیزه بودن) در آب به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

بار منفی
بدون بار
بار مثبت
اتمسفریک (بار مثبت یا منفی)
لوب پمپ 3

محصولات پیشنهادی: پمپ دنده ای ایران تولید
پاک کننده های بار منفی
پاک کننده های بار منفی به صورت گسترده در صنایع مختلفی استفاده می شود. مایع های ظرفشویی، لباسشویی، پودر های لباسشویی، پاک کننده های ماشین، شامپو ها و ... از این نوع می باشند. گروه های پاک کننده های بار منفی به چند دسته زیر تقسیم می شود :

سولفونات آلکیل آریل
سولفونات بنزن آلکیل خطی دارای بیشترین مقدار استفاده در پاک کننده ها می باشد. این ماده در بیشتر از 40% پاک کننده های دنیا استفاده می شود. این مواد بسیار ارزان بوده، بسیار بهینه بوده و پتروشیمی های مختلفی در سطح دنیا قادر به تولید آن هستند. مهمترین مرحله آلکیل آریل چگالش دود سیل بنزن می باشد. دودسیل بنزن به دودسیل بنزن سولفونیک اسید تبدیل شده و این ماده به عنوان پایه بسیاری از پاک کننده ها می باشد. در کنار این ماده از سدیم هیدروکسید،مونواتالومین، تریاتانولامین، پتاسیم هیدروکسید و بسیاری مواد مشابه استفاده می شود.

سولفات الکل زنجیره بلند
از الکل های چرب و سولفات ساخته شده و به صورت گسترده در پاک کننده های لباس استفاده می شود. این مدل از مواد می توانند با زنجیره های کربنی مختلفی تولید شوند.

دیگر مواد
دیگر موادی که پاک کننده ها از ان ساخته می شوند عبارتند از سولفات الفین، سولفونات، سولفات الفین الفا، مونوگلیسیرین سولفات، دیگر سولفات ها، سولفوسکینیت، سولفونات آلکان، استر فسفات و سایر منابع استر می باشند.

پاک کننده بار مثبت
این مدل از پاک کننده ها دارای توانایی پایینی در پاک سازی بوده و اغلب در نرم کننده ها و لوسیون ها استفاده می شود. پاک کننده های بار مثبت و منفی توانایی ترکیب با یکدیگر را نداشته و نمی توانند خاصیت پاک کنندگی داشته باشند. پاک کننده های بار مثبت دارای ترکیب های مختلفی از آمینو ها می باشند. یکی از مواد بسیار پر کاربرد در این مدل از پاک کننده ها نمک های آمونیوم، ستیل تریمتلامینیوم کلراید می باشد.

پاک کننده

پاک کننده های غیر یونیزه
قسمت اعظمی از این مدل از پاک کننده ها را محصولات چگالشی یا اتیلن اکسید با هیدروفوبی تشکیل می دهند. این گروه از پاک کننده ها یکی از بزرگترین گروه های تولیدی می باشند.

پاک کننده های اتمسفریک
این مدل از پاک کننده های دارای خاصیت هایی از هر دو حالت بار مثبت و بار منفی می باشند. این مدل از پاک کننده گرایش به کار در PH خنثی را داشته و در محصولاتی مانند شامپو، پاک کننده های پوست و فرش دیده می شود.

پمپ های موجود در صنعت پاک کنندگی
بیشترین استفاده لوب پمپ در فرآیند تولید صابون می باشند که در کاربری های زیر استفاده می شود :

ترکیب (چربی)
بازیابی (آب قلیایی)
جداسازی (ناخالصی از صابون)
خشک کردن (اسید چرب)
ترکیب مجدد (عطر، رنگ و سایر مواد افزودنی)
لوب پمپ در تمامی مراحل بالا کاربرد دارند.
محصولات پیشنهادی: قیمت لجن کش اسپیکو
مزایای استفاده از لوب پمپ
لوب پمپ دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به پمپ دنده ای می باشند.

تعمیرات و نگهداری ساده و کم هزینه: این مدل از پمپ ها دارای هزینه های تعمیر و نگهداری کمی می باشند و همچنین نصب ساده ای دارند.
پمپاژ با تنش برشی کم: این موضوع موجب کاهش احتمالات آسیب به پمپ بر اثر تنش برشی می باشد.
قابلیت عملکرد به صورت خشک: این مدل از پمپ ها توانایی کار به صورت خشک را دارند.
استارت مجدد راحت: دارای گشتاور پایین با توجه به قطعات متحرک داخل پمپ
قابلیت پمپاژ سیال خورنده: این مدل از پمپ ها قابلیت ارسال سیالات خورنده را دارند بدون اینکه استهلاکی در قطعات ایجاد کنند.
طراحی کوچک و بهینه: اشغال فضایی بسیار کم و محدود
کالا صنعتی نمایندگی فروش لوب پمپ در سراسر ایران است و با یک تماس میتوانید تمامی مشخصات لازم و همچنین پیشنهاد مالی را دریافت کرده و خرید اینترنتی لوب پمپ را انجام دهید.

سایت کالاصنعتی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۴۷:۴۰ توسط:فرزانه رضایی موضوع: نظرات (0)